روشهای جذب مشتری در خشکشویی شما چیست ؟
مطمئناً بهترین روش جذب مشتری در خشکشویی ارائه خدمات خوب و با کیفیت با قیمت مناسب هست .
ولی مشتری به طریقی باید برای اولین بار از خدمات خشکشویی ما استفاده کند ,
که مزه ی این خدمات مناسبمان را بچشد و تبلیغ کننده ی ما به بقیه دوستان و آشنایان خود باشد.
بسته به نوع فعالیت کسب و کار ما ، یعنی اینکه خشکشویی آنلاین هستیم یا خشکشویی محلی کاملاً فضاهایی که باید در آنها به دنبال مشتری بگردیم متفاوت هست .

به همین دلیل نحوه ی فعالیت تبلیغاتی ما هم متفاوت خواهد بود .
اگر ما خشکشویی آنلاین هستیم مسلماً مشتری در صفحات وب به دنبال ما خواهد گشت ،
پس اینکه جزو نفرات اول در این خصوص باشیم تاثیر به سزایی در جذب مشتری خواهد داشت .
در کنار این موضوع حضور در شبکه های مجازی و غیره نیز کمک کننده هست .
اما در خصوص خشکشویی های محلی قضیه متفاوت هست .
قبل از اینکه مشتری بخواهد به دنبال ما در کوچه و خیابان اطراف منزل یا محل کار خود بگردد ما باید موقعیت خودمان را به آنها نشان دهیم .
همچنین خدماتمان را به آنها معرفی کنیم.

جذب مشتری در خشکشویی
در این خصوص شاید راه و روشهایی که امروزه قدیمی به نظر بیاد هنوز جوابگو باشه (البته با کمی تغییرات و بروزرسانی ) .
علاوه بر آنها از روشهای نوین تر هم میشه بهره برد که در ادامه توضیح خواهیم داد .
چاپ و پخش تراکت از ابتدایی ترین روشهای تبلیغات محلی هست ، اما نحوه ی توزیع تراکتها مهم هست .
توزیع این تراکت ها در هر یک از روشهای زیر تأثیر متفاوتی دارد :
- اینکه این تراکتها در یک روز توسط پخش کننده به درب منازل برده بشه
- داخل کیسه های خرید به مشتری سوپر مارکتهای محل داده بشود
- توسط پخش کننده در میادین میوه و تربار محلی به دست مردم داده شود
داشتن سرویس دریافت و تحویل در محل که روی باکس موتورسیکلت یا کابین وانت تبلیغات خشکشویی باشه باعث جلب توجه خواهد شد.
خوب این موارد از مدلهایی بود که شاید اکثر شما با آنها از قبل آشنا بودید .
در ادامه میخواهیم چند روش به نسبت به روز تر را خدمتتان معرفی کنیم .
شما میتوانید با استفاده از سابقه فروشگاه های قدیمی محل و تعامل با آنها مشتری جدید جذب کنید ،
بدین صورت که مثلا :
جایزه دریافت خدمات رایگان یا نیم بها در ازای خرید بالای ۱۰۰ تومان از فروشگاه مورد قرار دهید .
با این روش باعث خرید بیشتر مشتری از فروشگاه مدنظر و در پی آن مراجعه به خشکشویی شما جهت دریافت جایزه میشوید .
به این شکل پوستر شما روزانه در معرض دید خیلی از اهالی محل قرار خواهد گرفت .
صاحب فروشگاه هم برای اینکه فروش بالاتری داشته باشه پوستر را در جای مناسب و در معرض دید نصب خواهد کرد .
از این قبیل تبلیغات که با تعامل کسب و کارهای محلی میشه انجام داد نمونه زیاد هست .
مثالهایی که برای شما زدیم اصلاً بدین معنا نیست که خشکشویی های محلی سهمی در فضای مجازی ندارند .
شما میتوانید با تولید محتوای قوی و آموزشی در شبکه های مجازی حس اطمینان را در کاربران ایجاد کنید و از طریق لوکیشن به کاربران محدوده خود معرفی شوید.
همچنین تصاویر محل کار شما باعث ایجاد حس آشنایی و راحتی در مشتری میکند و حس غریبی که مشتری نسبت به مکان جدید را دارد از بین میبرد.
با توضیحات مختلفی که خدمتتان ارائه شد ، باید کاملاً به این نکته پی برده باشید که نحوه جذب مشتری برای هر کسب و کار کاملاً اختصاصی هست .
بنابراین امکان ارائه فرمول کلی نیست ، ولی با الهام گرفتن از روشهای موجود و ایجاد تغییرات در آنها بر اساس خلاقیتهای خود میتوانید به راهکارهای خوبی دست پیدا کنید .
PAKONLINE