میزان تاثیر لاندری هتل در مهمان نوازی موفقیت آمیز آن
یکی از مهمترین عوامل موثر در یک مهمان نوازی موفقیت آمیز ، ارائه یک خدمات شستشوی عالی است . لاندری هتل در مهمان نوازی
پارچه های تمیز یکی از اجزای مهم هتل ها و رستوران ها با اندازه ها و استانداردهای مختلف است.
ارائه دهنده خدمات لاندری باید فشارهای یک اپراتور هتل را درک کند.
اگر در سرویس اتاق ها هیچ ملحفه ای وجود نداشته باشد ،
در نهایت هتل به دلیل ارائه خدمات ضعیف به میهمان صرفاً به دلیل اینکه اتاق ها هنگام ورود آماده نبوده تجارت و درآمد خود را از دست می دهید.
در بسیاری از هتل ها به جای حوله های با رنگ سفید روشن و نرم ،
حوله هایی که به نظر می رسد خاکستری یا زرد باشند ، به مهمانان خود ارائه می دهند ,
در بیشتر موارد این به دلیل تکنیک های ضعیف شستشو است .

لاندری هتل در مهمان نوازی
این ممکن است در درک میهمان از هتل و درنهایت بر درآمد هتل تأثیر بگذارد.
رابطه بین اپراتور لاندری و هتل باید در دراز مدت برای سود متقابل ایجاد شود.
در بعضی موارد ، ملحفه متعلق به هتل است و در خارج از هتل شستشو میشود و تحویل هتل می دهد.
برخی هتل ها خود دارای واحد شستشو هستند.
صرف نظر از اینکه از چه روشی استفاده می شود ، هزینه های زیادی صرف خواهد شد، بنابراین باید در تمام مراحل از آنها مراقبت شود.
این وظیفه اپراتور لاندری است که ضمن طولانی تر کردن طول عمر ، کلیه ملحفه ها را بشوید و تازه کند.
برخی از هتل ها نیز برای پردازش لباس های مهمانان و لباس کارکنان و سایر موارد هتل ،
دارای یک خشکشویی در لاندری خود هستند که در اکثر موارد ، عملیات لباسشویی و عملیات خشکشویی کاملاً جدا از هم هستند.

لاندری هتل
از نکات مهمی که اپراتور لاندری باید برای ارائه هر چه بهتر خدمات رعایت کند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- رعایت ظرفیت شستشوی دستگاه و بارگیری لباسشویی مناسب ظرفیت آن :
چون در صورت بارگیری مازاد ظرفیت تعیین شده دستگاه عملاً فرآیند شستشو به درستی انجام نخواهد شد .
- استفاده از مواد شوینده مناسب :
انتخاب مواد شیمیایی رختشویی و تهیه کننده مواد شیمیایی یک عنصر اساسی برای هر لاندری موفق است.
رابطه بین تأمین کننده مواد شوینده و مدیر لاندری بسیار مهم است ;
زیرا فرآیندهای انجام شده در مرحله شستشو می توانند بقیه مراحل را تحت تأثیر قرار دهند.
اگر ملحفه ها به طور صحیح شسته نشده و لکه ها برداشته نشوند .
این منجر به مصرف بیشتر مواد شوینده و شستشوی دوباره میشود که به نوبه خود به هزینه های عملیاتی و زمان کار می افزاید.
اگر شکایاتی از طرف مشتریان رخ دهد ، آنگاه تمامیت تجارت به خطر می افتد و ممکن است کسب و کار از بین برود.

لاندری هتل
شستن در دمای ۷۰ درجه سانتیگراد به مدت تقریبی ۲۵ دقیقه ، بیشتر باکتریهای موجود در هتل را از بین می برد.
این درجه حرارت اما برای پارچه های پشمی و مصنوعی توصیه نمی شود.
وجود خشک کن متناسب با لباسشویی های موجود در لاندری ؛
در خشک کن های سبک قدیمی ، درام ممکن است فقط به یک سمت بچرخد (معمولاً جهت عقربه های ساعت).
در سبک های جدید تر خشک کن ها ، درام به مدت یک دقیقه در جهت عقربه های ساعت و سپس برعکس جهت چرخش ساعت گردش می کند.
این در طول چرخه تکرار می شود.
برای جلوگیری از فرسایش بافت ملحفه ها بهتر است نوع گرمایش خشک کنهای مورد استفاده در لاندری های هتل دارای حرارت غیر مستقیم باشد.
pakonline